Mama i ja świętuje 22 urodziny

W tym roku Mama i ja obchodzi 22 urodziny. „Od pierwszych chwil, na całe życie” to hasło obrazujące ideę marki stworzonej po to, by wpierała kobiety w jednym z najpiękniejszych doświadczeń – macierzyństwie. Zdrowe życie zaczyna się od dobrej wody, dlatego ważne, by była ona w pełni bezpieczna. Dotyczy to zarówno kobiet w ciąży, mam karmiących piersią, jak i niemowląt oraz małych dzieci.

mij_500ml_sport_cap_nowa_etykieta_rozowa_2_300dpi_press

Niegazowana woda źródlana Mama i ja od 1998 r. jest wydobywana ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, a o jej stabilny skład fizykochemiczny i mikrobiologiczny stale dbają nowoczesne laboratoria i niezależne placówki badawcze. Jako woda o niewielkiej zawartości sodu i niskim stopniu mineralizacji, Mama i ja jest znakomitym uzupełnieniem codziennej diety mam i ich rodzin.

Od początku istnienia marki jednym z priorytetowych działań było dbanie o edukację dietetyczną. Rozwijanie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonego odżywiania niemowląt i małych dzieci oraz podkreślanie konieczności nawadniania organizmu zapewniło wodzie Mama i ja stabilną pozycję na rynku oraz zaufanie klientek.

Kluczem do sukcesu była wnikliwa analiza potrzeb oraz przemyślana strategia. Zaowocowało to podjęciem działań, mających na celu zwiększenie komfortu kobiet: woda Mama i ja pojawiła się w szpitalach położniczych, a położne i ciężarne mogły uczestniczyć
w warsztatach oraz tematycznych konferencjach.

Jednym z wyzwań było stworzenie zupełnie nowej kategorii napojów dla dzieci: wody źródlanej jako alternatywy dla słodzonych soczków i herbatek z dużą zawartością cukru. Dziś zrównoważone i odpowiedzialne podejście do żywienia dzieci wydaje się oczywiste, jednak na początku lat 90. była to nowość. Mama i ja konsekwentnie budowała pozycję produktu specjalistycznego, uczestnicząc w ogólnopolskich akcjach edukacyjnych.

Cel został osiągnięty – Mama i ja jest dziś flagowym produktem firmy, a pierwsze z klientek zostały już babciami. To, że marka towarzyszy kolejnym pokoleniom kobiet, świadczy
o znakomitej jakości wody, etyce i uczciwości komunikacji. Hasło „Od pierwszych chwil, na całe życie” potwierdza, że woda Mama i ja jest blisko macierzyństwa, tworząc z kobietami unikalną, mocną relację, opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie.

Idąc z duchem czasu, marka odświeżyła wizerunek. Nowoczesne logo jest inspirowane krojem dziecięcego pisma, a na etykietach pojawiły się zdjęcia, przedstawiające niepowtarzalną więź, łączącą mamy z pociechami. Skład niezmiennie pozostaje ten sam, podobnie jak pojemność opakowań: 0,33, 0,5 i 1,5 l.

Woda źródlana Mama i ja 

Cena:

1,5 L – cena:  1,89 zł

0,5 L – cena: 1,49 zł

0,33 L – cena: ok. 1,35 zł

————————————————————————————————————————————–

Mama i ja to marka źródlanej wody niegazowanej. Produkt przeznaczony jest w szczególności dla niemowląt i małych dzieci, kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią. Mama i ja to marka należąca do firmy WOSANA S.A. Początki firmy sięgają 1991 roku, jej siedziba mieści się w Andrychowie. Najwyższą jakość produktów zapewnia wdrożony przez firmę system zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodny
z międzynarodową normą EN ISO 22000: 2008. Mama i ja posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Produkt dostępny jest
w sieciach: Real, Makro, Tesco, Kaufland, Netto, Carrefour, Selgros, Auchan, Eurosklep oraz w e-sklepach dodomku.pl, frisco.pl i bdsklep.pl.