W 1990 UNICEF ustanowił Światowy Tydzień Karmienia Piersią, w którym przyjęto deklarację zasad ochrony i wspierania idei karmienia naturalnego. Do programu przystąpiło aż 120 państw, w tym Polska. Założenie jest proste i najbardziej naturalne – edukacja i promowanie karmienia piersią, w celu zapewnienia prawidłowego rozwoju dziecka i zdrowia Mamy.
Marka Neno, działająca na rynku od niespełna roku, w 2021 będzie obchodziła swój pierwszy Światowy Tydzień Karmienia Piersią! Mimo stosunkowo krótkiej obecności w branży parentingowej, marka już cieszy się ogromnym zaufaniem wśród Mam. Najlepszym dowodem na to jest wyróżnienie Laurem Konsumenta w Kategorii Odkrycie Roku 2021. Jak wyjaśnia Marcin Trojan, dyrektor generalny marki Neno — Sprzedaż nigdy nie była dla nas celem samym w sobie i właśnie w tym tkwi nasz sukces. Poprzez nasze produkty chcemy wspierać i edukować młode mamy. Jesteśmy autentyczni w naszych działaniach i to się sprawdza. Sam jestem ojcem dwóch córek: zarówno Hania jak i Marysia były karmione piersią przez ich mamę aż do drugiego roku życia. To wspaniałe doświadczenie!
Twórcy marki stawiają na edukację i poszerzanie świadomości społeczeństwa, dlatego chętnie podejmują rozmaite inicjatywy propagujące laktację. Z okazji przypadającego na początek sierpnia Tygodnia Karmienia Piersią, marka przygotowała specjalną kampanie edukacyjną pod nazwą: Karm z Neno. Przez 7 kolejnych dni – począwszy od 1 sierpnia, Rodzice będą mogli liczyć na garść merytorycznych treści dotyczących laktacji. Neno pragnie wyjaśniać wątpliwości i obalać mity dotyczące karmienia piersią. Wszystko to przy wsparciu profesjonalistów – położnych oraz doradców laktacyjnych.
W całą kampanię włącza się również ambasadorka Maja Hyży — mama trójki dzieci i propagatorka długiego karmienia piersią: — Chciałabym, żeby kobiety czuły się komfortowo, karmiąc swoje dzieci w miejscach publicznych. W tym zakresie mamy jeszcze sporo do zrobienia jako społeczeństwo. Ja na szczęście nie doświadczyłam żadnych nieprzyjemnych komentarzy związanych z karmieniem moich dzieci, jednak wyobrażam sobie, jakie to musi być krzywdzące i bolesne. Laktacja to jedno z najcudowniejszych doświadczeń macierzyństwa, dlatego całym sercem wspieram kampanie takie jak Karm z Neno. Edukujmy, wspierajmy i karmmy nasze maleństwa najdłużej jak się tylko da!
Akcja będzie odbywała się za pośrednictwem mediów społecznościowych i potrwa do 7 sierpnia. Warto śledzić wydarzenie, gdyż poza treściami merytorycznymi na uczestników będą czekały atrakcyjne kody zniżkowe na produkty: każdy dzień to rabat na inny produkt.
Więcej informacji już niebawem pojawi się na profilu neno_polska na Instagramie.