Na stronie abcdobrejmamy.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Badabulle wchodzi do Polski

Zabwki dla dziecka

Marka Badabulle istnieje już od dziecięciu lat. Przez ten czas zaskarbiła sobie zaufanie rodziców, którzy docenili nie tylko wspaniały design produktów i ich jakość, ale także bezpieczeństwo i zaawansowanie technologiczne.

Obecnie marka wchodzi na polski rynek. W ofercie firmy znajdują się różnorodne produkty dla niemowląt m.in. bujaczki, podgrzewacze do mleka, akcesoria do kąpieli i wiele więcej. Oficjalnym dystrybutorem marki Badabulle na polskim rynku jest firma ABC Kid.

Produkty Badabulle podzielone są na pięć kategorii: posiłki, kąpiel, wypoczynek, bezpieczeństwo i poza domem. W każdej z nich znajdują się wysokiej jakości produkty, które są w pełni bezpieczne dla malucha i wspomagają jego prawidłowy rozwój; w ofercie firmy znajduje się ich w sumie ponad 200. Firma opatentowała jak dotąd dwa innowacyjne produkty.

Zgodnie z filozofią marki, nikt lepiej niż rodzic nie zna potrzeb swojego dziecka. Dlatego właśnie współpraca z rodzicami jest tutaj kluczowa. Ciągły rozwój to konieczność, dlatego aż 1 milion euro rocznie firma przeznacza na innowacje. Wszystkie produkty mogą poszczycić się spełnianiem wszelkich europejskich norm bezpieczeństwa.

Sukces marki Badabulle tkwi w otwartości i partnerskim podejściu do współpracy z rodzicami. Są oni zapraszani do testowania prototypów, do dzielenia się uwagami podczas dni otwartych oraz do wymiany opinii.

Szeroki asortyment to kolejny plus marki Badabulle. Rodzic może nabyć praktycznie wszystko czego w różnych sytuacjach potrzebuje jego dziecko w jednym miejscu od jednej sprawdzonej firmy. Badabulle to absolutnie topowa marka m.in we Francji, a tam jak nigdzie indziej ceni się zarówno dobry styl i design, jak i komfort i bezpieczeństwo. To ostatnie jest szczególnie ważne, bo chodzi przecież o najmłodszych. Jestem przekonana, że także w Polsce brand ten przyjmie się równie dobrze. Poważne traktowanie współpracy z rodzicami przy projektowaniu produktów to świetna strategia, dlatego jestem spokojna o losy Badabulle na naszym rynku. Cieszę się, że jako ABC Kid możemy być dystrybutorem tak znakomitej marki – mówi Karina Opalińska General Manager z firmy ABC Kid, dystrybutor marki Badabulle na Polskę.

Dziesiąte urodziny marki można potraktować symbolicznie, jako znak tego, że firma dynamicznie się rozwija  i wchodzi w roku swojego jubileuszu właśnie do Polski. Z pewnością rodzice docenią niezrównaną jakość i przemyślany design tych wyjątkowych produktów.

Leave a Reply